Om varfyllt äckel

Igår natt ringde jag nästan hem till mamma och talade om att jag höll på att dö. Sidan på min neremage höll på att ta livet av mig. Det känns fortarande, men i jämförelse så är det mycket bättre. Samtidigt så har jag fått mycket märkliga utslag i huvet. En hel koloni med varfyllda äckelsaker. Bine blev så faschinerad idag så hon tog kort på det! Vilket jag för övrigt inte kommer att lägga ut här... När vi stod på ett undangömt ställe i korridoren och Bine rotade runt i huvet på mig, utbristandes: vad äckligt, det är säkert fjorton stycken, dök ju självklart massa människor upp. Nu tror väl halva soc att jag har löss.. Jag kanske ska skriva en dementi på tavlan i lunchrummet...

Den 24 juni till 1juli blir det resa till Kroatien! Det ska bli hur jävla fantastiskt skönt som helst! För tillfället skulle jag kunna sova i flera veckor. Är det då i solen så skadar det ju inte att man blir lite brun under tiden.

Ikväll var jag och grillade med mor och far. Imorgon blir det grilla hos Bine och ölrunda på stan. På förmiddagen ska jag hälsa på Crazy. Jag började klippa gräset igår, men bensinen tog slut. Söndagen får nog ägnas åt att fixa resten av gräset. Väntar man för länge får man ju klippa om hela skiten...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tror att varbölderna är spindelägg som håller på att kläckas! ;-) Men du kan ju testa att byta shampo...

2008-05-10 @ 13:54:52
Postat av: Sländan

Nä, men usch! Tänk om det är det... Jag tror inte det beror på schampot, det gör liksom ont. Annars brukar det ju klia...

2008-05-11 @ 21:23:02
URL: http://slandan.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja, tänk om! Men det låter ju som en skitskum åkomma! Om inte din mor kan klura ut vad det är kanske du ska gå till doktorn ifall det inte blir bättre...

2008-05-11 @ 21:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0