28

Jag får alltså behålla jobbet. Tjejen som är hemma och mammaledig är gravid. Igen. Tur för mig! Jag blev superglad. Nu slipper jag vara arbetslös och lämna ifrån mig mina (nästan alltid) goa ungar. Det måste bara gå igenom facket först, men det ska nog inte vara några problem.

Igår tog mitt liv som 27-åring slut. Jag tror att 28 kommer att bli mycket bättre. 27 var... lite upp och ner. 28 däremot känns som en alldeles perfekt ålder! Jag fick massa fina kort och saker på posten. Tack snälla söta Åsa!! Lav jo!

Idag var jag hos frissan och putsade till mitt hår. Eftersom min gamla frissa har gått och blivit gravid (den jäveln) så fick jag en ny. Hon verkar lik den gamla så det blir nog bra. Nästa gång ska vi färga håret också. Hon föreslog mörkt och ja.. Varför inte? Jag har varit blond/råttfärgad hela livet, så nu är det kanske dags att prova något nytt. Det är ju trots allt bara hår och jag är inte så petig. Innan jul får vi se reslutatet.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad spännande med ny hårfärg, tror du skulle passa jättebra i mörkt hår! När frisyren är färdig KRÄVER jag att du lägger ut en bild på dig!

2008-11-26 @ 22:37:07
Postat av: Louise

Ja, det blir nog lite kul! Ska lägga ut om det inte ser helt galet ut!

2008-11-27 @ 13:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0