Äntligen fredag!!!

Idag efter jobbet gick jag en runda på stan med Bine. Hon skulle leta efter en jacka, men köpte tre kjolar och en tröja istället. Jag var snål och köpte ingenting... Nu ångrar jag mig lite. Det kanske får bli en tur in imorgon också.
Eftersom jag varit säker på att jag inte har några stövlar har jag varit på jakt efter det hela veckan. Idag berättade Bine att jag köpte ett par stövlar förra vintern. Jag har absolut inget minne av det (som av så mycket annat). När jag kom hem slet jag upp garderoben i hallen och vad stod där?! Ett par stövlar! Fantastiskt!

Jag hade så gott som bestämt mig för att stanna hemma hela helger och göra ingenting, men nu har Bine nästan övertalat mig om att följa med hem till Anna imorgon. Fast nån utgång blir det nog inte. Jag fattar inte hur man kunde tycka att det var kul att gå ut varenda helg när man var liten. Det är ju faktiskt jättetråkigt. Samma människor och samma skit varenda gång. Jag gillar bättre att sitta på nån pub och hänga där man faktiskt kan föra en konversation med dom man är ute med.

Inatt sov jag hela natten! Det borde betyda att husmusen inte har gjort några inbrottsförsök då! Han kanske blev skrämd av den där oljudssaken igår. Han och hans 99 polare... Fy fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0