Att sia framtiden

Igår var jag, Mia och Marie på Öland och hälsade på spåtanten. Det var spännande. Marie var den första att få sin dom. Jag och Mia satt på ett café i Borgholm under tiden. När Mia och Marie skulle bytas av kom Marie ut från huset alldeles tårögd. Det hade tydligen varit en mäktig upplevlese. När det väl var dags för mig var jag asnervös. Det gick bra. Det var... ja, jag vet inte hur jag ska beskriva det... häftigt. Jag måste nog bearbete det lite innan jag kan uttala mig så mycket. Det finns saker jag ska begrava och saker jag ska gå vidare med.

Idag har jag och Magnus varit hemma hos Carolina och Jeppe och fikat på våfflor. Det är alltid trevligt hemma hos dom! Magnus och jag hade en diskussion innan om hur lång tid det tog att köra hemifrån till Drag. Jag sa en halvtimme och Magnus en timme. Jag hade självklart rätt. En timme! hahaha!!

Nu sitter vi i soffan och kollar på tv. Ute är det ruggigt kallt, men här inne värmer kissar och brasan. Mysigt!

Igår efter spåningen i bilen hem var jag trött, därav viss tankspriddhet...
Jag: Är all helgona alltid på en helg? Är det därför det heter så; all helg?
Mia och Marie: hahaha

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fy vad spännande att spå sig! Var det mycket som stämde?

2008-11-02 @ 12:21:30
Postat av: Louise

Jo, men det var en del. Det framåt vet man ju inte och man får ju alltid ta det med en nypa salt, men det var häftigt!

2008-11-03 @ 07:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0