Bååring

Idag har jag haft dåligt samvete hela dagen för att jag inte är på jobbet. Fast å andra sidan hade jag nog inte gjort så mycket nytta. Idag har jag kunnat äta och dricka lite, men jag mår sjukt illa. Bine kom förbi på förmiddagen och vi kollade på skräckis i regnet. Det var trevligt med sällskap. Resten av dagen har jag sovit. Vaknade för en stund sen och åt lite soppa.

Imorgon ska vi ut och äta med vår assistent, Ann-Britt, för att hon är bäst i hela världen. Hon är underbart snäll och omtänksam och hon fixar alltid allt man behöver. Världens bästa assistent alltså! Jag är sådär pigg på det, men för hennes skull tänker jag gå dit. Tänker gå till jobbet åxå för den delen.

Anticimex kom hit och satte ut giftfällor idag. Vi får se om det hjälper. Jag tänker då inte leta döda möss, det får Magnus göra när han kommer hem. Jag gillar inte när dom säger att dom ska komma mellan t ex sju och nio. Det betyder ju att man måste gå upp innan sju och sitta och vänta tills dom behagar dyka upp (vilket aldrig är vid sju).

Kommentarer
Postat av: Johanna

och tänk att jag är guddotter (eller vad det nu heter) till den där bästa assistenten =).

Vad bra att du ska kolla upp dina symptom! Hoppas du mår bättre snart.

Kram

2008-11-11 @ 19:54:24
Postat av: Louise

Hon är bästast i hela världen! Lyckans dig! :D

2008-11-13 @ 19:05:42
URL: http://slandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0