En liten flätad korg

Idag har jag varit i Listerby igen. Det måste vara hålan som Gud glömde. Jag förstår inte hur man kan bo på ett sånt ställe. Visst, jag ska inte säga så mycket, jag bor ju på landet. Skillnaden är att här finns inga grannar etc. Att bo i en pytteliten håla, långs en landsväg med en liten affär och där alla känner alla får mig att få rysningar. Förresten så är alla hus fula åxå. Så det så.

Har shoppat nya handdukar, badlakan, stolar och kuddar idag. Egentligen skulle jag till Hemtex och köpa en liten flätad korg som jag sett i en tidning, men kom ut med massa handdukar istället. Efter det åkte jag vidare till Ikea för att kolla om dom hade en liten flätad korg där istället. Då kom jag ut med två korgstolar och kuddar, men ingen liten flädat jävla korg... Sen blev jag fattig och fick köpa en burk krossade tomater att ha till middag. Men det blev ganska fint med stolarna!

Ikväll ska jag göra ingenting. Imorgon skulle jag egentligen gå ut med Marie och co, men eftersom jag fortfarande har onsdagen i färskt minne så struntar jag nog i det. Det får bli lugnt.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad kul med nya möbler och prylar, inredning är bland det roligaste som finns! Synd bara att det är så dyrt...

2008-11-14 @ 19:16:06
Postat av: Carolina

Låter snyggt! Var har de nya stolarna fått sin plats?

2008-11-14 @ 19:42:27
Postat av: Louise

Det är skitdumt och det dummaste med Ikea är att man tycker att det är ganska billigt ända tills man ska betala och allt slås ihop...

2008-11-14 @ 19:42:52
URL: http://slandan.blogg.se/
Postat av: Louise

Carolina: I det lilla blå rummet.

2008-11-14 @ 19:43:32
URL: http://slandan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Det var snabba ryck!

Gör din tacopaj nu. Blir lagom till Idol.

Håller för övrigt med dig om IKEA-fenomenet!

2008-11-14 @ 19:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0