Förkylt

Förkyld som tusan. I min värld är man inte sjuk om man är förkyld. Sjuk är man när man har massa feber och inte orkar röra sig. Dit är det långt kvar. Trots det orkade jag inte träna idag. Det var en vecka sen nu... Tusan åxå, jag som var inne i ett så bra stim. Mia har till på köpet lurat i mig att allt är förgäves om man inte tränar tre dagar i veckan. Jag satsar på imorgon istället.

Idag har det varit stimmigt på jobbet. Telefonen har ringt i ett, folk gör inte som man har tänkt sig och annat folk dyker upp oanmälda. Fast det är kul när det händer saker! På eftermiddagen var jag och fikade med en liten tjej och då hann man andas lite igen.
Åkte hem till mamma en stund efter jobbet och fick lite soppa. Jag känner inte smaken på nåt för tillfället, men det var säkert gott.

Sara och Ante har fått en lite Felicia! Massa grattis till dom! *saknar*

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag förbjuder dig att träna om du är förkyld! Det är minsann farligt!!!

2008-11-04 @ 22:08:54
Postat av: Louise

Haha, nä jag är så lat så jag ser varje möjlighet till att smita!

2008-11-05 @ 08:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0