Funderingar

Nu har Jessica varit här och fikat med mig och Magnus. Jag åt kladdkaka med grädde och jordgubbar tills jag fick spykänslor. Det där med att äta med måtta är inte riktigt min grej. Nu funderar jag på att skita i träningen pga matkoma...

Imorgon åker jag till Vingåker. Har precis varit inne på eniros kartprogram och försökt lista ut vart jag ska. Jag tror att jag fattar nu. Till Norrköping hittar jag ju (det är ju liksom bara rakt fram), men väl där så ska man svänga och det är då svårigheterna börjar. Tänkte försöka hinna med att köra förbi outleten åxå. Nån som har varit där och vet om den är bra??
Har skrivit en lista med papper som jag inte får glömma att ta med. Måste åka in till jobbet och kopiera lite innan jag åker. Det är ju bra om det ser ut som att jag har lite koll på vad jag sysslar med...

När sätter ni fram era tomtar? Ljusstakar och stjärnor är ju framme nu och jag vet att jag brukar vänta ett tag med tomtarna, men hur länge då? Den andra återkommande frågan är den med granen. Blir det den gamla vanliga från vinden eller en riktig. Det skär lite i hjärtat vid tanke på en riktig eftersom jag ju faktiskt har en låtsas och därmed inte behöver bidra till skövlingen av alla stackars granar. Å andra sidan är det ju lite mysigt när det luktar "levande" gran. Som ni märker har jag allvarliga bekymmer...

Kommentarer
Postat av: smultris

åhhhhhh... kladdkaka med grädde och jordgubbar.... fan så avis jag blir... men jag e som dig... jag kan inte heller äta med måtta... jag måste vräka i mig... fan man e störd ;)

2008-12-01 @ 23:32:06
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Louise

Haha, ja annars är det ju ingen mening!

2008-12-02 @ 11:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0