Julkänslor

Idag har jag och Mia varit på Blomsterlandet och shoppat julstjärnor, hyacinter och såna där stora blommor på en stjälk. Jag köpte bara en julstjärna. Nu känns det lite juligt när alla tomtarna är framme i affärena och när ljusstakarna är framställda på jobbet. I helgen åker dom fram hemma.

Ikväll ska jag och Magnus på åttaårskalas hos min kusin Love. Love önskade sig Star Warslego, så det har också blivit inhandlat idag. Magnus var lite rädd att jag inte visste vad Star wars var.. Det är bra med kalas hos Loves familj för man får alltid så god mat och fika! Sånt är uppskattat när man heter Louise och är hungrig jämt.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Får jag fråga om Love är en flicka eller en pojke? För hunden jag passar heter ju Love och det är en tik, men jag har alltid trott att Love är ett killnamn...

2008-11-27 @ 16:06:31
Postat av: Louise

Haha, ja Love är en liten kille. Jag har trott att man bara kunde heta det som pojk.

2008-11-28 @ 08:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0