Löv

Klockan är jättetidigt, men jag är redan på jobbet. Magnus beger sig till Skottland idag, så jag lämnade honom på tåget för en stund sen. Båda var rätt slitna efter natten eftersom Sesam var stördare än normalt. Mitt i natten stod han bredvid sängen och gallskrek. Han slutade inte förrän efter en lång stund då han äntligen la sig tillrätta på mina ben och somnade. Det gjorde inte jag...

Igår räfsade jag löv. Vi har två miljoner träd på vår tomt. Dessa två miljoner träd har nu lövat av sig. Det tog en hel evighet och då hade jag ändå bara räfsat en del av trädgården. Jag tycker att det är ganska mysigt att räfsa löv. Den första timmen. Efter det blir man gärna lite trött i armarna. Jag var så pass trött i armarna att jag tyckte att det var skäl nog för att skolka från träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0