Om svårigheten med att vara vaken

Jag sov mellan 23 och 12.30 utan att vakna till en enda gång. Jag blev lite rädd för mig själv. Att ha helg och slappna av är farligt. Särskilt när inte Magnus är hemma och kan hjälpa mig att vara vaken. Jag funderar på rådet från en klok människa om att gå och ta ett blodprov. Det är kanske nån vitamin eller nåt som saknas.
Mamma kom förbi med fika förut så nu har jag ätit bulle till frukost och mår illa. I veckorna äter jag alltid gröt, så magen tycktes inte uppskatta förändringen.

Det blir ingen utgång för mig ikväll. Det blir en godispåse och film istället. Lånade Modstriologin av Bine för några veckor sen, så den ska jag nog se.

Kommentarer
Postat av: Elina

Dom kallar oss Mods är den bästa tycker jag (om man kan/ska använda ordet "bra" i samband med deras livsöden, jag vet inte.)

2008-11-08 @ 17:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0