Restips?

Jag hade tänkt gå hem tidigt från jobbet idag. Det sket sig. Dessutom slutade dagen med att jag blev ordentligt utskälld. Det rör mig egentligen inte i ryggen eftersom det händer då och då inom det här yrket. Däremot kan det vara jobbigt att ta all skit och fortfarande vara professionell (d v s inte skrika obsena könsord tillbaka till den man pratar med). Varför kan inte alla bara vara snälla mot sina barn? Eller åtminstone göra som jag vill? ;-) Jag gick och shoppade en tröja för att pigga upp mig lite efteråt. Det hjälpte!

Idag åkte Magnus.. Nu sitter han och tuffar fram på ett tåg i Skottland. Jag skulle också vilja åka till Skottland. Om det var sommar och varmt och semester... Nu vill jag hellre åka till ett varmt land med en lång sandstrand och paraplydrinkar. Nån som har något bra förslag på ett sånt?

Snart hägrar Cityakuten. Jag har följt det i massa år nu och jag vägrar ge upp. En vacker dag kanske det blir lika bra som det var när dr. Dum och alla andra godingar var med!

Kommentarer
Postat av: Binis

Jag packar gärna ner dig i väskan när jag ska till Egypten!!!!! Jag vill ju ha med mig min vapendragare =)

ja menar hur ska det gå om vi inta kan tjattra på TVÅ HELA VECKOR!!!?????!!!!!

2008-11-04 @ 13:48:33
Postat av: Louise

Det vill jag! Nä, hur har du tänkt att jag ska klara mig egentligen?

2008-11-04 @ 14:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0