Slagna hjältar

Igår var jag och mongo-teamet ute och käkade och drack vin. Det blev som vanligt helt galet. Med tanke på att jag inte kunnat äta speciellt mycket sen i lördags blev jag fullast i Kalmar. Satte mig i en taxi och åkte hem vid 22. Resten av teamet röjde vidare och idag var det många skamsna och trötta medarbetare som smög omkring i korridoren.
Produktiviteten har pga detta legat på en låg nivå.. Vi har gjort smurftest för att se vilken smurf vi är lik, kollat på hipp hipp på youtube och haft helt meningslösa diskussioner (det har vi i för sig alltid)... Emellanåt gjorde vi dock lite viktigheter åxå.

Var hos läkaren och tog prover idag. Tyvärr så kan man ju inte mer än nämna var man jobbar och så förutsätter alla att det är stress symptomen beror på. Jag är ju för fan inte stressad!

Köpte Öijers nya idag, Svart som silver. Tänkte krypa upp i soffan med den och lite chips snart! Det kommer att bli en tidig kväll.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Var glad att de säger att det är stress, jag får alltid höra att alla mina krämpor, även när jag hade spricka i bäckenet, är psykiska!

2008-11-13 @ 20:11:48
Postat av: Louise

Haha, det tror hon nog att det är egentligen! Dom jävlarna...

2008-11-13 @ 20:49:55
URL: http://slandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0