Snott av Jonna

1. VAD HETER DU?
Louise. Och Maria.

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Svarta strumpbyxor.

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Lyssnar efter fotsteg så ingen kommer och ser vad jag håller på med...

4. VAD GJORDE DU IGÅR?
Jobbade. Hängde med Magnus eftersom han kom hem igår.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Mackor som var kvar sen fredagsfikat i förmiddags.

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Vitt imorse. Det är borta nu, men solen skiner som tusan.

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Bine.

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Hmm... Ingen aning faktiskt.

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Jag har snott det... Men Jonna gillar jag skarpt!

10. HUR MÅR DU IDAG?
Trött och mår illa, men annars bra!

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Cola zero. Utan undantag.

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Öl eller vin. Ekologiskt vin för att jag känner mig så mycket duktigare då.

13. FAVORITSPORT?
Pump och ridning.

14. HÅRFÄRG?
En gång i tiden blont, nu mest råtta.

15. ÖGONFÄRG?
Blå/grå.

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Nedåt. Jag är alldeles för trött på morgonen.

17. SYSKON OCH DERAS ÅLDER?
Anders, 21.

18. FAVORITMÅNAD?
Maj, juni, juli.

19. VILKEN FILM SÅG DU SENAST?
Nån om nån läkare och hans fru i Kina.

20. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Fredag

21. FAVORITHOBBY?
Träna, träffa folk, poesi, musik...

22. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Förmodligen.

23. FAVORITLÅT(ar)
För svår fråga.

24. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar. Absolut.

25. KRAMAR ELLER KYSS?
Varierar.

26. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Förhållande.

27. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Chokladgodis och vaniljsås.. Svårt val.

28. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Svara på vad?

29. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Upprepar föregående svar.

30. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Men för fan!
31. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Hus med Magnus, Sesam, Bimbo och Husmusen.

32. VILKEN BOK LÄSER DU JUST NU?
Mannen i mina drömmar, tror jag den heter.

33. VILKEN VAR DEN SISTA SPELNINGEN DU VARIT PÅ?
Coldplay.

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Blå.

35. FAVORITSPEL?
Nåt halvlojt sällskapspel med vänner och vin.
36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Äh, nej...

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Jag har hört att ögonen kan fastna, så jag skiter i att korsa dom.

38. ÄR DU ROMANTISK?
Det skulle nog ingen beskylla mig för att vara.

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Det ser ljusare och ljusare ut.

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
Vilket jävla mail?

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Ha kalas med mamma. Städa. Dricka vin.

42. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?
Snart dags att gå hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0