Vänskap

Idag målade jag några brädor igen. Typ sju. Med den här farten är jag nog färdig nångång 2014. Men fan vad fint det kommer att bli!

Mitt besök hos Christina var jättetrevligt! Jag var lite nervös eftersom det var massa år sen vi sågs. Med karta och vägbeskrivning hittade jag hem till henne. Hon bor jättefint nära vattnet i en marklägenhet. Vi käkade, var ute och gick, fikade och pratade en massa. Jag var lite nervös att vi inte skulle ha något att prata om, men det gick hur bra som helst. Hon är en supertrevlig och snäll tjej. Vi ska försöka att ses lite oftare än typ var sjätte år.

Varför har man söndagsångest trots att man gillar sitt jobb? Förmodligen för att man uppskattar att vara ledig mer.. Imorgon hoppas jag får mer klarhet i saker. Troligen inte, men kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0