Äppelpaj

Filmen var bra i fredags kväll, men man tappade rätt snabbt suget efter godis. Usch, vilken hemsk en...

I går kom mamma hit och käkade äppelpaj. Det var trevligt. Det var den första äppelpajen på det här årets äpplen.
På kvällen hade Marie sitt 31-årskalas. Jag åkte hem en runda till Mia först. När vi hade stoppat i oss lagom mycket godis och vin tog vi taxi den säkert en kilometer långa vägen till Marie. Vad gör man inte för att behålla frisyren så länge som möjligt... Massa folk, bubbel och allmänt trevligt. Trångt, men det tycktes liksom inte bekomma folk (kan bero på att bubbelflaskorna ständigt avlöste varandra). Gick in en runda till Harrys. Där var det väl mest som vanligt. Tröttnade ganska snart och gick och köpte kebab istället. Det gäller att prioritera här i livet..

Idag vaknade jag vid halvelvatiden. Fram till tre låg jag bara och kollade på repriser på tvn och halvsov. Så himla skönt! Tvingade iväg mig till träningen. Det blev faktiskt både pump och ab´s idag. Lika bra att passa på när man ändå är där. Kändes bra att rensa ur kroppen lite åxå.
Nu ska jag käka upp resterna från pajen igår, kolla på tv och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0