Att vara vaken

Idag sov jag för länge, men annars har det gått ganska bra med min läxa att vara vaken dagtid på helgen.
Igår var jag och Magnus och hälsade på i Eriks och Åsas nya fina hus. Det var ett sånt där gammalt, snirkligt och charmigt hus. Jag blev jätteinspirerad, så idag målar jag plankor här hemma. Var även inne i stan och köpte nya kläder till Magnus igår. På kvällen åkte jag hem till Mia för mat och utgång med henne, Jenny och Anna. Det var första gången på två år som Jenny drack alkohol och var ute eftersom hon fick Vilmer för ett år sen. Det var jättetrevligt hos Mia, men eftersom jag var nykter och körde tyckte jag mest att det var jobbigt på Harrys. Fan, vad mycket man ser när man inte har druckit något själv!

Idag målar jag som sagt plankor. Nu måste den här jävla övervåningen bli klar snart! Eriks två miljoner planer smittade av sig. Jag måste nog åka och köpa en sån där "hem-tidning" sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0