Diagnoser

Idag fick jag grymt ont i neremagen och det håller fortfarande i sig. Mina kollegor försökte hjälpa till att ställa en diagnos. Alternativen jag fick att välja på var: graviditet, ägglossning, klamydia eller cancer. Det kändes väldigt betryggande. Jag valde ägglossning.

Jag har fått i läxa att försöka vara vaken hela dagarna den kommande helgen. Detta för att se om mitt dygnslånga sovande beror på kroppen eller huvudet. Magnus kommer hem imorgon och han har lovat att hjälpa mig. Jag antar att detta kommer att leda till att jag inte kan sätta mig ner på hela helgen. I veckorna är jag ju oftast så pass speedad att jag inte tillåter mig att bli trött. Det plus många besök vid jobbets kaffeautomat.

Jag hade ett nybesök av en tjej som ska bli kontaktperson till en av mina klienter idag. Hon hade med sig sin bebis då barnvakten hade blivit sjuk. Detta resluterade i att jag pratade 90 % med bebisen och var helt ofokuserad på mamman. Fast hon var säkert bra, hon hade ju en söt son!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har ännu en diagnos! Det är tydligen vanligt att man har cystor på äggstockarna (jag är full av såna), och om de går sönder så gör det tydligen helvetes ont!

2008-10-22 @ 22:38:57
Postat av: Louise

Hjälp! Det låter ju asläskit! Det vill jag inte ha!

2008-10-23 @ 08:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0