Förseningar

Jag kör förbi tre vägarbeten när jag ska till jobbet. Ofta blir det kö. Det plus att jag snoosar en halvtimme varje morgon gör det svårt att komma i tid. Vägarbetarna spräcker min tidsplan. Snoosen är liksom inräknad.

Det här har varit en bra dag. Tills alldeles nyss. Blodsockerfall kombinerat med trötthet skulle jag gissa på. Om en timme är träningen. Den brukar få mig på bättre humör.

Ikväll kommer Magnus hem. Det är bra.
Något som är dåligt är att jag fortfarande har ont i neremagen. Jag undrar vad det är. På radion pratade dom om vaccin mot livmoderhalscancer. Då blev jag lite extra rädd. Inte för vaccinet utan för cancern.

Jag luchade med Mathias och Hildning idag. Fast jag fick köpa med lunchen själv. Hilding är ett riktigt charmtroll! Han kallade Mathias för mamma hela tiden. Det var kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0