Höstdagar

Idag blev jag väckt vid nio av Mia. Jag låtsades att jag var vaken. Varför gör man alltid det? Låg och läste nån timme efter samtalet och sen somnade jag igen. Nästa väckning blev strax innan tolv av mamma. Tur det, annars hade jag förmodligen sovit bort massa fler timmar. Helgerna är ofta ett enda töcken för mig.

Åkte och lämnade sopor på återvinningen. Det du, Magnus! Dom kom inte ens ut till stallet! Körde därefter till Ljungbyholm och handlade mat+ljung. Åkte hem och planterade och blev sen kvar i trädgården och rensade ogräs mm. När jag gick ut sken solen, men några timmar senare började regnet falla. Fick gå in och fortsätta städa där.

Hämtade Mia i stan och åkte runt Maxi. Ikväll blev det matlagning med Mia och Bine. Åt massor, tog en liten paus och åt sen ännu mer efterrätt. Mys!

Nu är klockan snart elva, huvudet dunkar och det är dags för sängen. Idag har jag glömt bort att vara orolig, men jag har varit trött så trött.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Antar att det är jobbet som oroar dig och jag förstår att det känns SKITJOBBIGT att inte veta.



Jag vet att jag egentligen inte är rätt person att säga detta, men att oroa sig hjälper sällan.

Det blir som det blir i alla fall och jag är säker på att det kommer att ordna sig. Det brukar det ju göra!



Håll ut tjejen!

Grubbla mindre, lev mer.

Kram









2008-10-20 @ 11:44:35
Postat av: Louise

Jag försöker! Aj pråmis!

2008-10-20 @ 20:31:27
URL: http://slandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0