Höstrusk

Det är kolsvart ute. Det har det i för sig varit hela dagen. Inte kolsvart kanske, men mörkt. Vinden viner och förut, när man fortfarande kunde se ut, slog vågorna höga kring piren. Jag sitter och låtsasjobba i väntan på att möta upp Mathias på Lilla Puben. Med undantag för ett par besök och några duktiga timmar på förmiddagen har jag mest låtsasjobbat hela dagen. Det verkar de andra i teamet också ha gjort. Utom vissa... Dom där duktiga, dom som alltid har en hög arbetsmoral. Förut satt vi ett helt gäng inne på Sandras kontor, drack te och snackade skit.

Jag måste köpa nya skor. Jag lever i mina converse i olika färger och jag älskar dom högt och innerligt. Tyvärr har dom absolut ingen motståndskraft när det kommer till regn. Och tyvärr så regnar det på hösten. Jag undrar var man har på sig på hösten?

Imorgon eftermiddag packar vi in oss ett gäng i bilen och styr kosan mot Borgholm för lite vägledning i livet i form av en spåtant. Det ska bli spännande. Spännande och lite läskit. Resten av helgen ska jag göra ingenting. Det längtar jag efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0