LÖV (som i kärlek och höst)



Igår var jag och hälsade på Cilla och Crazy. Alltid lika trevligt! Att insupa lite hästlukt när man inte gjort det på länge är helt underbart! Det blev en liten ridtur också. Malin följde med på sin superfina treåring och Cilla gick bredvid. Det kändes tryggt och bra, med tanke på att jag rider ca en gång om året nu för tiden. Liten runda runt byn med skritt och trav. Trots att han stått i två månader nu så skötte han sig bra. Jag har dessvärre totalt glömt bort hur man beter sig när man rider.. Idag gör det ont i ljumskar och bakben. På morgonen var det ganska bra, men det blir liksom värre och värre.

Egentligen skulle jag och Magnus åkt till Ikea och uträttat andra viktigheter idag. Det blev ännu en slapp-dag istället. Regnet slår mot rutorna och jag har suttit uppkrupen i soffan med te och film. För några veckor sen fick jag låna Babel av en liten kille på jobbet. Eftersom jag har vissa svårigheter att sitta still och koncentrera mig samtidigt så har jag skjutit upp att se den. Jag ska ju dock vara något slags gott föredöme så jag antar att jag måste lämna tillbaka den snart. Den var bra i alla fall. Tänkvärd och bra. Och jag lyckades vara vaken hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Josse

Varför känner jag igen människan? Har hon möjligen en söt liten dotter som heter gabriella? Har henne som knattebarn isåfall:D

2008-10-09 @ 12:30:55
URL: http://juiiice.blogg.se/
Postat av: Louise

Hennes sambo har en söt liten dotter som heter Gabriella och som rider knatte på kbf! Cilla äger Crazy nu för tiden, så han bor tillsammans med övriga hästar i hennes stall och har det toppen!

2008-10-10 @ 20:10:44
URL: http://slandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0