Måndag hela veckan

Jag tror att veckorna är bättre än helgerna för mig. Jag är fan så mycket piggare när jag går upp vid halv sju än vid tolv som på helgerna. Tidigare trodde jag aldrig att jag skulle uppskatta ett åtta till fem-jobb, men det gör jag faktiskt. Jag tror att det stämmer, det där med att kroppen gillar rutiner. Fast vad ska man upp vid halv sju på en lördag eller söndag om?

Idag var jag pratsjuk på jobbet. Mia försökte skriva på sin utredning och jag försökte föra en konversation med henne. Det gick sådär. Efter ett tag fick jag gå och leta upp andra att terra. Det gick inte heller nåt vidare. Alla verkade ha hög arbetsmoral idag. Alla utom jag...

Fikade med Mimmi efter jobbet. Det var alldeles för länge sen. Satt på Dream och drack massa påtår med te. Fick en uppdatering om skvallret inom psyk-världen. På personalsidan alltså! Mimmi har gått över och jobbar mest på vuxen nu, men är även kvar på bup en del.

Förra veckan pratade jag med en placeringsansvarig på Statens Institutionsstyrelse angående en klient.
Personen: Vi har en ledig plats utanför Katrineholm.
Jag: Men vad bra! Det är ju inte så lång till Skåne härifrån!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu antar jag att du gjorde bort dig och att Katrineholm inte alls ligger i skåne... men ärligt talat: Gör det inte det?

2008-10-20 @ 23:45:58
Postat av: Louise

Men eller hur! Vem hade kunnat tro att det inte gjorde det!?

2008-10-21 @ 08:09:33
Postat av: smultris

ASG



Jag trodde jag var sämst på geografi ju :)

hohoho va skoj....:)



2008-10-21 @ 10:33:02
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Åsa

Vart ligger det då???

2008-10-21 @ 13:43:18
Postat av: Louise

Typ till vänster om Stockholm!

2008-10-21 @ 14:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0