När det går för sakta

Det går fort upp och ner nu för tiden. En bra dag på jobbet, med ett avbrott för träff med klok människa. Mysig kväll hemma med Magnus och hans kompis. Det är ju så det är, bra så länge man slipper tänka på det där som är jobbigt. Det som inte finns så länge ingen frågar. Hon är märklig ibland. Vissa gånger tror jag inte att hon är en klok människa. Bara en helt normal. Det förstör illusionen lite..

På vägen till/från jobbet har jag tre fartkameror. När man kör förbi en fartkamare på en 50-sträcka betyder det att man ska köra i 50. Många verkar dock ha missuppfattat detta och sölar sig förbi i 35. Varför i helvete då??? Detta lyckas irritera upp mig så gott som varje dag...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tror att de flesta människorna är rätt normala, även om de är kloka...

2008-10-01 @ 22:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0