Om att inte ha en aning

Granne i telefonen: Jag håller på att göra iordning vattenräkningarna och behöver er mätarinställning.
Jag: Jaha...
Granne: Skulle du kunna gå och läsa av den?
Jag: Eehh, ok...
Granne: Ikväll alltså. Det är bara ni kvar.
Jag: Ja... Hur gör man?

Ibland gillar jag inte att vara hemma själv. Det här var ju inte en så allvarlig sak och grannen var bra på att förklara hur jag skulle göra, men ändå! Jag fattar inte varför inget händer när Magnus är hemma... *muttrar och gnäller*

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hade det varit jag så hade jag definitivt inte klarat det trots förklaring - jag är den mest otekniska människa på den här planeten!

2008-10-12 @ 22:12:07
Postat av: Louise

Det var faktiskt inte så svårt. Ibland är det bra att man tvingas till att fixa saker. Man lär sig liksom!

2008-10-13 @ 14:15:44
Postat av: Josse

Svar: massa söt :)

hon är schäfer, labador och golden!

2008-10-13 @ 15:33:57
URL: http://juiiice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0