Slapp-helg!

Den här helgen ska jag ta det superlugnt. Igår när jag plockat ihop mina saker på jobbet, stämplat ut och slappnade av kom tröttheten. Gick omkring på Maxi och funderade på om jag skulle bli sjuk. Det ska jag inte, det har jag bestämt. Däremot ska jag paniksova så mycket det går.

Jag får stress-finnar. För närvarande har jag 26 finnar i nyllet. 26! Det ser faktiskt inte klokt ut. Jag undviker att titta i speglar så mycket det går. På det sättet kan jag förneka att dom finns och leka att jag är ganska fin med baby-hy.

Igår kväll åt jag och Magnus tacos, drack vin och spelade guitar hero. Jag suger på guitar hero, fast det är ganska kul. Magnus har spelat massa sen han köpte det och är ganska bra. Jag blir mest förbannad när dom buar...

Snart ska jag åka och hälsa på Cilla och Crazy. Jättelänge sen, så det ska bli kul! Ska slänga massa återvinningssopor på vägen. Jag är jättebra på att källsortera (Magnus suger på det), men jag är helt kass på att åka till återvinningsstationen och lämna skiten. Jag har en egen återvinningsstation i stallet. När den blir full får Magnus panik (eller ja, det får han ganska länge innan den är full) så då får jag masa mig ut och sortera. Den här gången blev det två proppfulla bilar. Men mijön blir nog glad!

Kommentarer
Postat av: smultris

jag får jämt finnar, röda stora onda saker som liksom bara är röda och gör ont ;)



Sen ser jag förjävlig ut också förstås... alltid runt käklinjen... man är fan en förvuxen jävla tonåring.

2008-10-04 @ 19:35:31
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Louise

Mina brukar vanligtvis åxå växa i flock nånstans, men nu har dom fan ballat ut och finns överallt. Idag hittade jag nåt som såg ut som en finne på handen. Jag menar, va fan, nån måtta måste det väl finnas!

2008-10-05 @ 15:10:34
URL: http://slandan.blogg.se/
Postat av: smultris

äschdå, det var ett myggbett bara... visst!!!???

2008-10-05 @ 17:45:14
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Louise

Det tror jag åxå! Ett rött och vitt! :D

2008-10-05 @ 21:28:17
URL: http://slandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0