Svandöd

Ingen speciellt bra dag. Det är svårt att hålla motivationen uppe, att köra in i det sista. Samtidigt finns det ju inget val. Det är så många som är beroende av beslut och att veta vad som kommer att hända. Det är nog det värsta, att inte veta. Dom sista timmarna var grymt oeffektiva idag. Satt och gnagde på frukt och kollade ut över sundet. Funderade över varför fåglarna satt uppradade på piren när det blåste och yrde vågor omkring dem. Var det det bästa stället dom kunde hitta? TIllbringade även en del tid med att fundera över om den vita klumpen i havet var en svan som försökte ta livet av sig eller nåt slags skräp. Jag kom inte fram till något. Föresten så ser man aldrig några döda svanar. Var tar dom vägen?

Fick tillbaka lite energi efter träningen. Idag ökade jag och Anna på vikter. Det var ganska vidrigt och plågsamt, men ändå rätt skönt efteråt. Mia har som vanligt så mycket vikter att hon behöver hjälp för att få upp stången. Men det är ju Mia det och henne kan man ju inte jämföra med. Jag är stolt när jag tar hälften av hennes!

I helgen kommer Jenny till Mia. Det ska bli kul. Hon har inte druckit nåt på två år nu pga Vilmer. Det ska bli extra kul!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Får du inte förlängt när vikariatet går ut? Tråkigt i så fall.

Jag har en teori om döda svanar. Svanar är ju halvt livsfarliga och kan hackas och vara dumma, så det skulle inte förvåna mig om de är kannibaler/asätare i smyg och käkar upp varandra när ingen ser på!

2008-10-21 @ 20:53:08
Postat av: Louise

Haha, dom jävlarna! Det är klart dom gör!

Det finns inga platser eller pengar till förlängning...

2008-10-21 @ 21:00:18
URL: http://slandan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det är tråkigt när kommuner sparar in på sådant som verkligen behövs...

2008-10-21 @ 23:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0