Carolina

Idag fixade sig två stora saker som jag har grämt mig över på jobbet. Så himla skönt! Nu ska jag bara hålla tummarna för att inget jävlas. I det här jobbet har saker en förmåga att aldrig gå så smidigt som man planerade från början...

Fikade med Carolina på stan efter jobbet idag. Tanken var att vi först skulle fika och att jag därefter skulle åka till träningen. Att spinna kändes dock rätt trist i jämförelse, så vi tog en shoppingrunda istället. Köpte en superbillig kjol och en lika billig tröja. Eftersom jag tydligen har skrivit på nåt kontrakt med tandvården om att jag ska skölja med flour och använda tandtråd fick nytt sånt inhandlas också. Det var ju nästan lika dyrt som kläderna, men inte alls speciellt skoj...

Varje gång Carolina och jag träffas konstaterar vi att det ju faktiskt är jättetrevligt och att vi måste göra det oftare. Det har gått sådär... Nu bestämde vi (igen) att vi borde ses varje, eller minst varannan vecka. När vi var i tjugoårsåldern och jobbade tillsammans träffades vi i stort sett dygnet runt. Jobb på dagarna, tv-kvällar med scones i veckorna och utgång på helgerna. Nu lever vi ju helt andra liv, men en fika borde ju inte vara så svårt att få till. Det saknar jag faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Elina

Var spinnar du för någonstans?

2008-10-01 @ 10:25:46
Postat av: Louise

På Nautilus! Spinning och pump. Jag har fått för mig att det är en bra kombination. Sen är det attans trevligt på Nautilus åxå! Sådär så man kan var hur nördig som helst! Det gillar jag!

2008-10-01 @ 11:15:58
Postat av: Carolina

Åh! Jag känner mig verkligen hedrad över att vara en rubrik. Det är stort!

Det var roligt igår, men du, vi är ju faktiskt fortfarande i 20-årsåldern! Herregud, vi är ju bara barnen!



Förresten; Jeppe kom hem 19:22 igår! Jag hade precis hunnit sätta på pastavattnet!



Ses om max två veckor då!

Kram

2008-10-01 @ 15:00:48
Postat av: Sländan

Ja, absolut! Jag är stolt över varje dag som jag fortfarande är 27! Tyvärr inte så många kvar...

19:22, det var duktigt! Rolig han är!

2008-10-01 @ 16:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0