Dagen idag

Idag panikskrev jag på min utredning från klocka åtta till tre. Nu är det bara småsnuttar och vissa rättningar kvar. Så himla skönt. På måndag kommer Daniel förbi och hjälper till med det sista.

Efter jobbet blev det inköp av ny höstjacka på hm. Svart och ganska kort. Ungefär en sån jag har sett framför mig i huvudet och tjatat om ett tag nu. Ett besök hos frissan hanns med också. Min frissa pratar så mycket att hon knappt hinner klippa. När hon väl satte igång glömde hon bort att säga hur mycket hon tänkte klippa av, så nu är jag korthårig. Jaja, det växer väl ut det åxå.

Fikade med Karin på Kulzens efter att ha gjort av med massa pengar. Det är alltid så himla mysigt att träffa henne. Uppdaterade varandra om vad som hänt sen hon var i Sverige senast.

Åkte hem till mor och far efter daten med Karin. Vi åkte förbi ikea-området och kollade på alla nya affärer. På vägen hem körde jag förbi McDriven och både mamma och pappa var fashinerade av sin nya upptäckt. Dom visste ju såklart att den fanns innan, men McDonalds är väl inte riktigt deras grej. Jag fick klämma i mig en hamburgare innan vi åkte hem och smällde i oss några kilo räkor. Det hela avslutade med en jättebulle och te.
Nu ska det bli riktigt, riktigt skönt att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0