forts...

Jag blev avbryten i min redogörelse av kollegor som ville äta lunch...
Efter svampplocket i lördags åkte jag förbi Gustav, Mia och Karin. Dom drack vin och var glada. Jag körde så jag fick hålla mig nykter, men det var trevligt ändå! Gustav har två katter, Mustafa och Styrbjörn. Mustafa blev vansinnig på mig när jag skulle hindra honom från att rymma. Nu har jag fina minnen av Mustafa på händerna...

Åkte till Anders med mamma och pappa igår. Sov i stort sett hela vägen både dit och tillbaka. Pappa hjälpte Anders med ekonomigrejer och jag och mamma umgicks med Tubbe.

Kommentarer
Postat av: carolina

Haha, ja visst är det för jäkligt att man inte ska kunna få blogga i fred på jobbet!

2008-09-29 @ 17:16:07
Postat av: smultris

Mustafa och styrbjörn!!!!!!!!



Jag blir kär i dom utan att ha sett dom... fy fan så coolt :D

2008-09-29 @ 20:51:56
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Louise

Ja, blogga borde vara alla arbetstagares rättighet!



Jättecoolt! Stackars Mustafa blev trackad hela tiden... :D

2008-09-30 @ 10:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0