Höst

Magnus fick ledigt i helgen, så han kom hem ett par dagar. Idag åkte vi till Kristianopel och fikade. Vi kom dit ganska tidigt, så det var bara vi och personalen där under hela tiden. Åt smarrig macka med skagenröra, kräftor, lax, sill och ägg samt den obligatoriska latten.
Efter ett antal mindre intelligenta frågor på vägen dit fick Magnus känslan av att han var på utflykt med en förståndshandikappad. Jag förstod inte vad han syftade på... Jag har faktiskt hört att det inte finns dumma frågor...
Resterande dagen har jag sovit middag, ätit muffins och kollat på tv. Ute är det höst och svinkallt...

Igår efter jobbet var jag och hälsade på Linda och Anton. Anton är en riktig ögonsten. Efter en skitvecka med en skitavslutning var det skönt att bara få leka lite Byggare Bob med en tvååring!

Nu är det bara några dagar kvar till coldplay! Ska bli sjukt kul och skönt att komma iväg lite!

Kommentarer
Postat av: smultris

ohhh herregud så kul :D



"Efter ett antal mindre intelligenta frågor på vägen dit fick Magnus känslan av att han var på utflykt med en förståndshandikappad. Jag förstod inte vad han syftade på... Jag har faktiskt hört att det inte finns dumma frågor..."

2008-09-15 @ 14:33:23
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Louise

Jag kände mig smått förolämpad! ;)

2008-09-15 @ 14:54:15
Postat av: smultris

askul

2008-09-16 @ 00:50:13
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0