Om att säga det ingen vill höra

Stressig dag med stora beslut och knapert med tid. Underbara kollegor som alltid finns till hands när man behöver dem dock! Nån som ringer, några som skriver och nån annan som faxar iväg allt. *Löv* Hann precis få klart allting så jag kunde rusa iväg och hinna i tid till spinningen. Riktigt skönt att få cykla skiten ur sig efter en sån dag!

Måste be någon av grannarna passa katterna när jag är iväg. Jag drar mig lite för det... På landet är det inte helt vanligt med innekatter. Jag befarar att den som kommer att bli kattvakt kommer att tycka att vi är mycket märkliga alt. råka släppa ut djuren... Måste nog ge dem noga instruktioner om hur primadonnan och prinsen ska skötas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0