Om sparvar

Jag läste precis c/o Night av Öijer. Han är min absoluta favorit och idag kändes det som att det var dags att leta bland slitna sidor igen. Efter ord, känslor som möjligtvis kan beskriva det jag inte själv kan sätta ord på. Det är det som jag älskar med många poeter, deras förmåga att träffa rätt, att putta omkull och skaka om.

Det här har varit en märklig vecka. Jobbet har varit tungt och svart. Inte så mycket för egen del, men för en del av dem jag tycker om. Sparvar har blivit änglar. Ibland blir det onda påtagligt, går inte att värja sig emot. Det finns alldeles för många, sparvar.

Jag Har Läst Din Dagbok
Som Börjar:
"Det Tar Aldrig Slut"

~ B.K Öijer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0