Prylar

Idag dog min plattång. Det var ganska traumatiskt då jag faktiskt inte kan leva utan den (hur ytligt det än låter). När jag satt och mixtrade med kontakten i morse fick Magnus nog och jag fick en ny fin! Det var snällt!

Ibland tror jag att Magnus säger att han ska köpa nåt jättedyrt bara för att det inte ska verka så farligt när han har köpt nåt bara ganska dyrt. Igår sa han att han hade bestält en ny bil. Det hade han inte, men idag hängde det däremot en sprillans ny tv på väggen. Och det är ju ganska billigt i jämförelse med en bil. Hmmm...

Stressen håller på att göra mig galen på jobbet just nu. Igår var jag apatisk, idag mer hysterisk och funderade på om det blev bättre om jag började storlipa. Jag kom på att det förmodligen inte skulle hjälpa det minsta så jag lät bli. Man kan ju lätt misstas för rätt dum i huvet... Imorgon ska jag koppla ur telefonen och skriva hela dagen.

Jag krockade med Karin på stan idag. Jag hade glömt bort att det var nu hon skulle komma hem till Sverige, så jag fick fram nåt chockat läte när vi sprang på varann. Efter att ha kramats färdigt kom vi på att vi nog måste hitta på nåt i helgen. Jag tycker att Karin borde flytta hem. För gott...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Grattis, då kan ni ju faktiskt se det som visas på TV nu!;-) (Antar att det är en större modell) Bra strategi av Magnus tycker jag!



Fan, den här veckan försvann! Kan du nästa vecka? När slutar du på tisdag? En fika efter jobbet kanske?

2008-09-26 @ 09:21:56
Postat av: Louise

Haha, ja äntligen kan vi se vad det är som visas där framme! Den här veckan har varit helt omöjlig för mig åxå. På tisdag borde jag sluta vid fyra om det inte är något som jävlas! Fikar gärna då!

2008-09-26 @ 14:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0