Småfolk

Igår och idag har jag umgåtts med knattar. Igår var jag hemma hos Mathias och Hilding på lunchen. Det var länge sen jag träffade Hilding och han hade blivit stor! Mathias är hemma och är pappaledig och Hilding är som vanligt ett ovanligt snällt barn! Idag har jag varit och träffat Elwira och Emil. Emil säger att jag heter Wowo. Det är ok! Louise/Lollo är tydligen inte så lätt alltid. Jag är glad så länge vi är polare!

På förmiddagen idag var jag och Jonathan på en §12 utanför Tingsryd. Det gick smidigt och bra. Väl tillbaka på kontoret igen vände det och jag blev på hur dåligt humör som helst. Ibland fattar jag inte humörssvängningarna. Inte för att jag brukar ha så många, men ändå. Satt och tjurade resten av eftermiddagen. Tröstshoppade en alldeles för dyr tröja på FatCat efteråt. Det var lite kul och jag blev glad igen. Lättroad är man ju i alla fall!

Imorgon blir det öl och fotboll tillsammans med Jessica och c/o. Vi kom på att vi har beskådat ganska många matcher tillsammans nu. Kombinationen med nåt gott att dricka är alltid trevlig. Om humöret är det rätta blir det ev en vidare tur på stan.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad är en § 12?

2008-09-05 @ 22:31:27
Postat av: Louise

§12 är statens institutioner som är låsta..

2008-09-05 @ 22:52:07
URL: http://slandan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Okej, jag är lite okunnande och korkad, men det visste du ju redan! :-D

2008-09-06 @ 07:45:50
Postat av: smultris

och jag tröstshoppar snygga stövlar, jag som aldrig använder klack... hejja mig liksom... nu har jag 3 par splittnya o de ena paret kan jag inte gå längre än 500 meter i för då krampar fötterna... men snygga är dom iaf :(

2008-09-06 @ 20:59:45
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Louise

Ja, men jag vet! Det är ju så fint och kul! :D

Det är nog inte så många som inte är inne i jobbet som vet vad det är, så dum behöver man inte känna sig!

2008-09-07 @ 21:04:37
URL: http://slandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0