Stefan

Idag har vi varit på föreläsning med Lisbeth Pipping. Hon är grym och föreläsningen berörde verkligen. Lisbeth föreläser om hur det var för henne att växa upp med en utvecklingsstörd mamma. Det var fok från oss, psyk och omsorgen och lyssnade. Jättenyttigt! Jag missade dom två sista timmarna då jag är tvungen att skriva på min lvu-utredning. Tyvärr var jag så sjukt stressad över allting just nu, så det blev inte så mycket gjort. Listan med samtal att ringa blir längre, besöken jag måste boka in fler och utredningarna att skriva förökar sig. Själv blir jag mer och mer apatisk känns det som. När jag blir stressad får jag finnar. För tillfället ser jag inte klok ut...

Jag och Magnus har börjat kalla Sesam för Stefan. Mest för att det låter roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0