Colorblind

Lördagsträning som vanligt. Jag måste försöka komma in i rutinerna igen. Idag var det jobbigt som tusan.
Eftersom jag inte har några pengar och var duktig och snål igår var jag tvungen att ta igen det idag. Panikshoppade en kjol, strumpbyxor och knästrumpor. Fick lite ångest efteråt, men inte tillräckligt för att lämna tillbaka det.
Åkte över till Linda och barnen på Öland där även Elwira, Emil, Sara och Felicia var. Härligt att vi kan träffas ibland!

Jag och Elwira


Jag har snott Saras fina Felicia

Efter Öland och innan fest på Varvsholmen våldgästades Bine en stund. Hoppas ni fick en trevlig kväll med grillat, gumman!

Karin är i Sverige, så ikväll var det fest hos Towe. Jag körde in dom till stan, men följde inte med ut utan åkte hem istället. Det känns bra att vara hemma. I bakgrunden går en film på tvn och Colorblind spelas. Snart är det läggdags.

Jag och Karin


Towe och Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0