Dumbo

Idag och imorgon skulle jag och Mia egentligen varit i Uppsala. Det är vi inte. Det blir aldrig som man tror. Nackdelen är att vi måste hitta nya hål i kalendern. 20-21 blir det istället. Nu fick vi däremot två tomma dagar som vi kan ta ikapp annat som vi ligger efter med. Inte heller fel.

Igår och idag har jag haft uppsatt hår i världens minsta tofs. Eftersom jag aldrig har uppsatt hår nu för tiden (egenligen ska det vara för kort för det), så ser jag aldrig mina öron. Det har jag däremot gjort de här dagarna. Dom är jättefladdriga! Blåser det och jag viftar på dom så lyfter jag förmodligen! Slutsats: gå till frissan och få tillbaka vanliga örondöljande frisyren.

Just nu ser jag fram emot fyra lediga dagar! På torsdag ska jag och Jonathan till Eksjö, så det räknas nästan inte som riktig arbetsdag. Sen är det påskledigt! Mer välbehövlig ledighet var länge sen vi hade. Då ska jag ta mina öron och mitt humör och flyga iväg med resten av häxorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0