En bättre dag

Igår var en kämpig dag. Vid halv fyra gav jag upp och åkte hem från jobbet. Sov några timmar, kollade lite på tv och sov sen hela natten. Det har varit svårt med sömnen ett tag. Idag mår jag bättre. På alla plan.  Febern och det halsonda har gett med sig.
Efter jobbet idag gick jag på stan med Bine. Fikade och kollade på kläder. "Fy, vad kort allt är" kontaterade vi i samma andetag som vi konstaterade att vi hade blivit gamla. Det är svårt att hitta kläder som både går och jobba i och ha på fritiden. På jobbet ska det ju vara någorlunda normalt och städat. Trist, men sant. Det slutade med att Bine shoppade loss och jag tittade på.


Nån som har någon idé till vad jag kan göra med håret?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tycker att det är jättefint som det är!

2009-04-17 @ 22:05:11
Postat av: Louise

Tack. Jag tycker att det är lite trist...

2009-04-18 @ 09:02:54
Postat av: smultris

lite slingor för att få liv och rörelse i håret samt en uppklippning/gradering men ändå behålla längderna, också för mer liv och rörelse.



tjo ;)

2009-04-18 @ 10:42:02
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Louise

Ska ta med det i beräkningen! Tack gumman!

2009-04-19 @ 10:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0