Friserat

Veckans första träning blev idag. Jag och nio andra tappra trotsade vårsolen och begav oss ner i en källare för att svettas lite tillsammans. Jag var hemma vid tolvtiden igen. Sen dess har jag legat/suttit på altanen och läst, druckit smoothie, kaffe och cola. För en stund sen gick jag in. Nu har jag fått en grisrosa nyans över hela kroppen samtidigt som det har börjat svida oroväckande. Fem timmars solning första dagen är kanske inte att rekomendera.. Fast skönt var det!
Mamma ringde förut och sa att jag kunde klippa mina rosor nu. Eftersom jag är handikappad i trädgården måste hon berätta sånt. Jag hade ingen aning om hur jag skulle göra, men jag friserade till ett par fina frisyrer på dom. Nu hoppas jag att dom överlever min behandling.
Nu ska jag snart laga fisk och ta ett glas rosé! Är det nästan sommar så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0