Märkligt mående

Antingen har jag varit i solen för mycket eller så håller jag på att få feber. Undra vilket som är mest troligt? Konstigt mår jag i alla fall.
Idag åkte jag till Ljungblomman och köpte penséer. Planterade dessa, bakade en jordgubbspaj, panikstädade lite och hann förstås med att räfsa lite löv innan Annika kom. Sen satt vi på altanen mellan ett och fem, åt paj, drack kaffe och snackade skit.
När hon åkt (tro det eller ej) så räfsade jag lite löv och gjorde en grönsakspaj som nu står i ugnen.

Jag har jobbångest. Jag skulle kunna vänja mig vid att bara sitta i solen och ränsa ogräs hela dagarna. Fast det blir man å andra sidan inte rik på. Fast det blir man ju inte på soc heller...

Kommentarer
Postat av: smultris

jag blir inte rik på mitt arbete heller... så... vi kanske ska börja att GÅ på soc istället ;)

2009-04-13 @ 19:37:11
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Anonym

Då tror jag till och med att vi tjänar mer! :)

2009-04-13 @ 21:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0