Ojämn bränna

Jag har fortsatt mitt eviga räfsande. Det märkliga är att det mest är eklöv och jag äger ingen ek. Jävla B2.. Det blåste ganska kallt ute idag, men jag la mig i lä på altanen och läste. Efter någon timme vaknade jag av att det började svida på ena kinden, den som låg mot solen. Nu kommer jag förmodligen att få en mycket fin solbränna.
Idag träffades vi hemma hos Elwira; Linda, Sara, jag och alla barnen. Dom är fantastiska allihop.
Har ingen vidare lust att jobba imorgon. På tisdag och onsdag är jag och Mia i Uppsala. Det ska bli rätt skönt. Två dagar försvinner liksom. På fredag ska jag vittna i en rättegång som jag verkligen, verkligen inte vill delta i. Skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0