Semesterplaner

Nu är semestern till sommaren bokad. Det blir ännu en sommar i Kroatien. Det ska bli skönt. Jag och Magnus bor i ena lägenheten och pappa får förpassa sig till deras sommarlägenhet. Längtar! Förutom det hoppas jag på tre soliga latveckor i Sverige, landet som både kan ha de mest underbara och de mest hemska sommardagarna.

Idag har vi varit i Aboda Klint. Käkat lunch och strosat runt lite i naturen. På vägen dit satt jag och tjoade så fort jag fick syn på en tussilago eller blåsippa längs vägkanten. På vägen hem sov jag. Nu ska jag nog snart ge mig på att färga håret. Det ser för jävligt ut och de sista dagarna har jag gömt det under hårband.

Kommentarer
Postat av: Bine

Fy vad äcklig du är med dina semseterplaner! Bläää!



Nu måste vi fixa håret. Ser inte klok ut.......

2009-04-06 @ 16:50:49
Postat av: Louise

Vem var det som var utomlands sist va!? Va, va!? Jag självfixade mig igår, men fixar gärna ditt!

2009-04-06 @ 19:27:54
Postat av: smultris

hallå hallå, vad görs med håret då, färg och form???

2009-04-07 @ 11:59:46
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Louise

Färg: samma som tidigare ungefär. Utväxten tillfixad.

Form: för tillfället för jävlig!

2009-04-07 @ 15:53:59
Postat av: smultris

du måste verkligen lägga upp fler bilder.... ;)

2009-04-07 @ 21:07:36
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0