Söndagsfika

Idag är Magnus i Anderstorp och kör motorcykel. Han begav sig av i ottan och jag njöt av att vara den som fick ligga kvar i sängen. Vid nio skuttade jag ut i trädgården med förhoppning om att det var sommarvarmt. Det var det inte. Efter lite kaffe och under en kofta kändes det dock rätt ok.
Hälsade på Carolina och Jeppe på Drag i em. Jeppes föräldrar var där och Jeppes mamma hade bakat supergoda muffins och kakor. Jag och Carolina pratade trädgårdar. Carolina är världsbäst på att planera. Jag är lite avundsjuk på det. Jag är mer impulsiv och gör det som faller mig in för stunden. Både jag och Carolina har en stor gräsmatta som vi skulle vilja göra nåt med. Carolina har väluträknade planer och idéer. Jag kommer förmodligen att impulsköpa lite växter och gräva ner på måfå för att sen fundera över om jag borde ha haft en plan.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Förmodligen kommer dina impulsplanteringar att bli bättre än mina storslagna planer. Resultatet blir som sagt sällan som jag har tänkt mig...



Vi får planera in en sväng till Pelle Polack snart. Kanske nästa helg...?

2009-04-26 @ 19:01:05
Postat av: Louise

Det tycker jag absolut! Heter han Pelle på riktigt?

2009-04-26 @ 19:42:00
Postat av: Carolina

Ingen aning, vi får fråga!

2009-04-27 @ 07:37:56
Postat av: Bine

Nu har du haft söndagsfika bra jävla länge!!!!!!

2009-04-28 @ 10:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0