Denna dagen ett liv?

Dagen idag: Blivit skälld på (2ggr), inte blivit skälld på av den jag trodde, varit hos polisen (jag är snart stammis där), lekt charader, ätit semlor (japp, i plural), trotsat onda knän och tränat (vi går mot beach -09 med stormsteg), varit förbannad, varit glad, skrattat, fyllt i önskemål om semesterperiod och smygsurfat på Thåström. En helt vanlig dag alltså. Inte någon jag kommer att minnas för något speciellt, men inte heller en dålig sådan. Det är väl såna dagar man har mest.

Sesam är utjagad ur sovrummet. I sju år har han sovit på mina ben, men hittills har han inte vågat sig dit eftersom Bimbo sover på Magnus sida. Magnus och Sesam får väl helt enkelt hitta ett eget ställe att sova på! ;-) Ibland vaknar jag till på natten och torkar lite snor från Bimbo. Ibland sköter hon det själv genom att snornysa ner hela mig. Det gör ingenting.

Kommentarer
Postat av: Josef Boberg

"Sånt är livet"... :idea: :roll:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0