Klaga

Helt sjuk vecka. Jag är tacksam för att det är helg nu. I den här takten kommer jag snart att spräcka jobbets årsbudgeten helt på egen hand.
Bimbo ligger fortfarande på Djursjukhuset och är jättesjuk. Idag ska veterinären söva henne och sätta in en sond eftersom hon inte kan äta och kommer att svälta ihjäl annar, plus att organen blir påverkade. Håller tummarna för att sövningen går bra. Egentligen ville dom inte göra det, men det fanns liksom inget val. Sesam är fortfarande lite snorig, men i övrigt frisk.

Igår hade jag grymt ont i knäna under träningen. Blir lite orolig för att dom ska börja jävlas och sabba min motion. Har känt av dom nu ett tag, men igår var det mycket värre. Har även lyckat sträcka skuldran på nåt sätt.

Detta var dagens klaginlägg.

Kommentarer
Postat av: Elina

har äntligen kommit på ett bra sätt att använda min blogg, och det är till att klaga. en blogg besöker folk på egen risk, liksom :o)

2009-02-06 @ 13:44:23
Postat av: Carolina

Eländigt hör jag!

Hoppas att Bimbo blir frisk! Stackars lilla kisse...

2009-02-06 @ 14:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0