Om frisyrer

Det var en besvärlig natt. Någon slags oro som gnagde som väckte mig livrädd. Låg vaken några timmar och läste Villaägarna och någon gammal Café. Lyckades till slut somna om med lampan tänd. Allt för att jaga bort spöken.

Var hos frissan idag. När min vanliga favvo-frisör gick hem på mammaledighet fick jag en ny tjej. Hon är väl duktig, men hon är ingen Ann. Ann hade världens bästa idéer och hon förstod alltid vad jag menade. Jag gick inte därifrån en enda gång missnöjd. Idag blev det väl.. sådär. Jag är ju i för sig inte så knusslig med mitt hår. Det är ju trots allt bara det; hår. Fast ändå.. Snälla Ann kom tillbaka snart!

Knäna fortsätter bråka på träningen.. Mia föreslog att samma sjukgymnast som hon har ska titta på dom. Vi får väl se. När jag äntligen har hittat en träningsform som passar mig vill jag ju inte att någon säger att jag måste byta. Bättre att låtsas som ingenting..

Kommentarer
Postat av: Anonym

när eller om jag blir sjukgymnast kan dina knän få gratis rådgivning, fast jag hoppas besvären inte är kvar då.

2009-02-20 @ 13:16:56
Postat av: Elina

det var jag... namnet hoppar liksom bort om man är för snabb.

2009-02-20 @ 13:17:30
Postat av: Louise

Jag antar erbjudandet! Är det det du ska läsa till?

2009-02-20 @ 21:29:28
URL: http://slandan.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja, det är det jag jag ska läsa till. Såvida det känns rätt även efter första halvåret... Fast de flesta val har en förmåga att kännas fel ibland hur bra de än är.

2009-02-21 @ 13:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0