Rationaliseringar

Om man inte fixar håret på morgonen, äter frukost eller försöker se så normal ut så kan man snoosa några fler gånger. Inte för att man blir piggare, utan för att man helt enkelt är för trött för att vakna. På fredagar har vi fredagsfika på jobbet. Det betyder att man kan rationalisera bort frukosten. Trycker man dessutom på sig en keps klarar man hårdilemmat. Härav skyms åxå en del av ansiktet vilket gör att man kan se hyfsat onormal ut. Ovan är en sammanfattning av fredagens morgon.
Dagen fortsatte på ungefär samma sätt. Redan vid niotiden var jag vansinnig. Det höll i sig ungefär till lunch.

Imorgon ska jag hälsa på Cilla och Crazy. Det ska bli kul att träffa dom igen! Jag har inte luktat på häst på länge. Det saknar jag. Vi ska även hälsa på Åsa och Erik och deras bebis. Även den lukten slår det mesta. Av bebisen alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0