Roadtrip

Satt precis på Eniros kartprogram och försökte planera min vecka. På torsdag morgon åker jag till Vingåker för ett besök på en p12. Jag ska var där vid 12.30, så enligt mina beräkningar borde jag åka strax efter sju. Jag har kört till Vingåker en gång tidigare och det gick bra. TIll Norrköping är det ju liksom raka vägen och väl där så svängde man till vänster. Efter besöket i Vingåker beger jag mig vidare mot Uppsala. Enrio säger att det borde ta ca 2,5 timmar att köra däremellan. I Uppsala sover jag sen till fredag morgon. Vid 09 på fredag ska jag infinna mig på en p12 utanför Uppsala. Hur jag ska hitta dit får bli ett senare problem. Mötet där beräknas hålla på till ca 13. Därefter kör jag tillbaka till Kalmar. Det ska ta strax över 5,5 timmar. Känner jag mig själv rätt så är jag snortrött efter detta. Fast samtidigt skönta att kunna slå samman det.
Jag känner att det här inlägget mest är till för att jag ska få en överblick över vad jag ska göra...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Måste varna dig lite för Eniros kartor - de stämmer inte alltid, och litar du helt på dem finns risken att du hamnar någon helt annanstans än vad du planerat!

Tänker på dig och din Bimboflicka, hoppas att ni fixar till allt till slut!

2009-02-08 @ 20:00:07
Postat av: Louise

Jo jag har åxå erfarenhet av det. Har numer med mig gps när jag ska nånstans.

2009-02-09 @ 20:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0