Serieförslag?

Idag sov jag superlänge. Jag gick upp vid halv tio och ringde veterinären, men sen gick jag tillbaka till sängen igen. Det hade gått bra att sätta i sonden, men i övrigt är det i stort sett oförändrat. Jag hoppas hon kommer att må bättre av lite näring.

Vi har fortsatt lite däruppe idag. Innan vi började tummade vi på att vi inte skulle bli ovänner. Det gick ganska bra.

Nu har vi sett klart på True Blood. Det känns tomt! Jag har abstinens efter nästa säsong... Nån som har nåt förslag på annan bra serie?

Kommentarer
Postat av: Bine

Men hur många gånger har jag inte berättat för dig hur underbart bra Dexter är!!!!!!!!!!!!!!!!

Annars kan du ju njuta av den gamla och underbara godingen Sopranos =)

2009-02-07 @ 20:29:48
Postat av: Carolina

Håller med Bine.

2009-02-08 @ 08:13:09
Postat av: Louise

Haha, ja hur hade jag kunnat glömma bort Dexter?

2009-02-08 @ 09:25:24
URL: http://slandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0